loading...
وبسایت طرفداران احمد رضا شهریاری / احمد سولو
مهدی حسینی بازدید : 13 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

ژدانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احمد سلو  به نام گریه کردم


ترانه و آهنگ : احمد سلو / تنظیم : احسان احمدی


http://upir.ir/931/AhmadSoloo_45697.jpg

 

لینک مستقیم

گریه کردم

 

لینک کمکی

گریه کردم

 

 

متن آهنگ

گریه کردم اشک هام و ندیدی تو ندیدی بی تو من شکستم
گریه کردم برگردی دوباره جون نداره این قلب شکستم
گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم
بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه
وقتی نیستی بی تو گریم می گیره
گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم
بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه
وقتی نیستی بی تو گریم می گیره
خیلی داغونم بی تو عزیزم خیلی تنهاست این قلب مریضم
روزی صد بار از اون وقت که رفتی می میرم
خیلی داغونم بی تو عزیزم خیلی تنهاست این قلب مریضم
روزی صد بار از اون وقت که رفتی می میرم
گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم
بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه
وقتی نیستی بی تو گریم می گیره
گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم
بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه
وقتی نیستی بی تو گریم می گیره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 704